P5: Setmana del 18 al 22 de maig

En primer lloc, us avisem que durant aquesta setmana penjarem al blog un vídeo sorpresa elaborat per l’Equip Docent de la nostra escola i us proposarem un concurs per a alumnat i famílies.

Us recordem que també teniu  enigmes per a vosaltres  a ENIGMES DE LA BIBLIOTECA. Animeu-vos a participar i feu arribar les respostes durant la setmana, de dilluns a divendres al correu yolanda@alfapinyana.cat.

I ara, us fem la llista de les tasques que us hem preparat per aquesta setmana (les que heu de retornar estan marcades amb )

• TASCA 1: PROPOSTA DE LECTOESCRIPTURA – Agafa objectes que tinguis per casa (també pots aprofitar els objectes de la capsa de mates).Pensa i digues quin objecte és, per a què serveix i escriu la paraula amb lletra lligada. Després escriu una frase senzilla.

• TASCA 2: PROPOSTA MATEMÀTICA – FEM SERIACIONS – Fes seriacions de 3 o 4  elements amb materials que tinguis per casa.

• TASCA 3: PROPOSTA DE DESCOBERTA DE L’ENTORN – PLANTES – Explica’ns amb un vídeo o dibuix com està anant el creixement de la llavor que vas plantar.

• TASCA 4: ENGLISH

Els nens/es el.laboraran una cara amb una emoció diferent a la de la setmana passada utilitzant materials que tinguin per casa.

• TASCA 5: MINDFULNES – Mudra – Exercici diari que afavoreix la concentració i la relaxació

• TASCA 6: ROBÒTICA- Aneu progressant amb la proposta  CODE

Feu-li una foto a la tasca 1 i a la tasca 4 i envieu-nos-la al correu electrònic o al telegram.