P4: Setmana de l’11 al 15 de maig

En primer lloc, us convidem a visitar la portada del blog on trobareu els vídeos que ens heu enviat i el petit video sorpresa que us hem preparat tot l’equip docent de l’Escola per celebrar la Festa de la Primavera.

Tenim una novetat per a vosaltres, a partir d’aquesta setmana també tindreu enigmes a ENIGMES DE LA BIBLIOTECA. Animeu-vos a participar i feu arribar les respostes durant la setmana, de dilluns a divendres al correu yolanda@alfapinyana.cat.

I ara, us fem la llista de les tasques que us hem preparat per aquesta setmana (les que heu de retornar estan marcades amb )

• TASCA 1: PROPOSTA DE LLENGUA Us proposem veure el vídeo de l’abecedari de Damaris Gelabert.

Escriviu les lletres de l’abecedari que més us agradin  i després crea’n alguna amb plastilina, llegums, macarrons…

• TASCA 2: PROPOSTA LÚDICA – LÒGICA AMB SABATESPoseu al terra diferents models de sabates que tingueu per casa de manera desordenada i després trobeu la parella.

• TASCA 3:PROPOSTA DE DESCOBERTA DE L’ENTORN : Planteu una llavor d’alguna llegum (llentia,cigró, mongeta…) en un got de plàstic transparent o de vidre i seguiu les instruccions que trobareu a l’enllaç següent.

• TASCA 4: ENGLISH EMOTION – Escolta i canta

Fer una cara amb objectes (plats, safates de forexpan, fruita, menjar etc..) que es tinguin per casa i escriure l’emoció que representa.

• TASCA 5: MINDFULNES – A starfish – Exercici diari que afavoreix la concentració i la relaxació

• TASCA 6: ROBÒTICA- Aneu progressant amb la proposta  CODE

Feu-li una foto a la tasca 1 i envieu-nos-la al correu electrònic o al telegram.