SORTIDA A L’OLIVERA DELS ALUMNES DE 4t

Dimarts 2 de març els alumnes de 4t vam poder visitar un camp d’oliveres amb la senyora Mercadé. Ens va explicar, que la poda en el cultiu de l’olivera, és una de les feines més importants i que es realitza durant els mesos de gener i abril.

La poda es fa per retirar les branques que ja han deixat de ser productives per donar pas a les més joves i que a la vegada són molt més fructíferes.

També ens va explicar els usos que fem de les olives. Una sortida molt interessant per conèixer els arbres que ens envolten!