DIA MUNDIAL DE LA POESIA

El 21 de març és el Dia Mundial de la Poesia. Per celebrar-ho, vam organitzar diverses activitats en les quals tota la comunitat educativa hi ha pogut participar.

Famílies, mestres i alumnes van recitar poemes a les entrades i sortides de l’escola.

IMATGES DEL RECITAL

També a l’hora del pati vam poder gaudir dels poemes recitant, llegint i jugant al racó de la BIBLIOPOESIA.

IMATGES DE LA BIBLIOPOESIA

Durant la setmana els alumnes de 4t han passat per totes les classes de l’escola a recitar.

IMATGES DE LA POESIA PER LES CLASSES

finalment els més petits de l’escola van recitar poemes per a tots els seus companys i companyes d’Educació Infantil.

Ah, i tothom que ha volgut ha pogut agafar un poema viatger!!

Des d’aquí volem donar les gràcies a les famílies que han participat, i molt especialment a l’Asunción que ens va fer una demostració de memòria i amor a la poesia als seus 97 anys. A tothom us animem a fer-ho el proper curs!