Durant els últims dies d’octubre, a les classes d’anglès vam preparar unes cançons de Halloween per tal de transmetre als alumnes la cultura dels països anglosaxons. El dia 31 al matí, els alumnes de 6è van passar per les classes de P4 fins a 5è disfressats de personatges de Halloween i van recitar un poema que havien après. Seguidament els alumnes de cada classe els hi cantaven la cançó treballada.  Vam passar una bona estona entre crits i rialles, i vam poder veure que passar una mica de por també pot ser molt divertit!!

HAPPY HALLOWEEN! I’M NOT SCARED!