Estratègia digital

Diagnosi

L’informe de centre SELFIE aplega les opinions de l’equip directiu, el professorat i l’alumnat i les compara. Igual que un selfie de veritat, la informació recollida a SELFIE ofereix al centre una instantània de quin punt es troba actualment en relació amb l’estratègia i la pràctica en l’ús de les tecnologies digitals d’ensenyament i aprenentatge. Els resultats de SELFIE poden ajudar a entaular un diàleg dins de la comunitat escolar. Pot ser una bona base per identificar i analitzar les fortaleses i les debilitats i crear un pla escolar en relació amb l’ús de les tecnologies digitals per donar suport a l’aprenentatge.

Arrel de l’enquesta vam detectar els punts forts i febles que teníem al centre. Vam fer un buidatge d’aquesta diagnosi els membres de la comissió digital per extreure’n els objectius de l’EDC. Aquests objectius es van comunicar al claustre.

Aquests són els objectius organitzats per ordre de rellevància.

Augmentar l’ús de les noves tecnologies per millorar l’avaluació, la creativitat, la inclusió i la interdisciplinarietat.
Definir l’ús de l’EVA als diferents cicles.
Revisar l’ús de metodologies del centre.
Millorar l’accés digital i la cultura digital a tota la comunitat educativa.
Definir els protocols de protecció de dades
Continuar treballant amb la competència digital de l’alumnat
Seguir incentivant la competència digital del professorat
Seguir planificant i implementant l’EDC amb el claustre
Mantenir i incrementar les infraestructures i serveis

Actuacions i avaluació

Durant el curs 2022/23 s’ha treballat en l’apartat d’actuacions i avaluació, i s’ha realitzat una graella interna de centre.