Sortida a la Pedrera (CS)

Divendres passat, l’alumnat de Cicle Superior va passar un dia genial a Barcelona!

Primer vam visitar La Pedrera, on ens van fer un tour molt interessant per l’edifici i vam descobrir un secret amagat de Gaudí. Ens va encantar pujar al terrat i observar les formes tan originals que semblen sortides d’un conte!

Després, vam anar al parc de davant de la Sagrada Família per dinar i jugar una estona abans de tornar cap a l’escola.

Cantata: L’elefantet curiós

L'Elefantet curiós - BellaterraMúsicaEd

Aquest dimecres els alumnes de I5 hem representat la cantata de “L’elefantet curiós” als alumnes de I3 i I4. Aquesta cantata l’hem estat treballant a les classes de música i ens feia molta il·lusió poder-la ensenyar als nostres companys i companyes de cicle. Esperem que us agradi!

 

 

Una pila de poesia

Els nens i nenes de I5 hem après un poema amb l’ajuda de la nostra família. Durant el mes de maig hem recitat una pila de poesia als nostres companys i companyes. Si voleu veure com de bé ho hem fet, cliqueu damunt la imatge.

 

 

Collim les remolatxes!!!!!

Aquesta setmana hem vist que les remolatxes ja estaven llestes per collir, ja estaven molt grosses de la part de l’arrel que és el que ens haurem de menjar. Amb els nens de segon hem anat a collir-les, les hem observat i les hem pelat per menjar-nos-les. Estaven molt bones!!!! clica la remolatxa per veure fotos.

Dia del reciclatge

Per celebrar el Dia del Reciclatge, van venir els de l’Agència Catalana de residus a fer un taller d’inflables on els infants s’ho van passar d’allò més bé, i també vam fer activitats al racó del reciclatge, amb jocs i dinàmiques per aprendre a cuidar el planeta d’una manera divertida. Reciclar pot ser fàcil i divertit!

L'inflable, per reciclar saltant!. Agència de Residus de Catalunya