🥚🍳 TRUITES A EDUCACIÓ INFANTIL 👩‍🍳🥔

El dijous 19 de febrer, els infants d’I3, I4 i I5 van viure un matí ben especial convertint-se en petits cuiners i cuineres. Com que el fort vent no ens va permetre celebrar el Dijous Gras quan tocava, vam traslladar la festa i la vam celebrar preparant truites de botifarra negra, botifarra blanca i francesa.

Al llarg del matí, vam parlar dels ingredients i del procés d’elaboració, i els infants van participar activament en cada pas: preparant els ingredients, observant els canvis dels aliments en cuinar-se i treballant en equip amb cura i responsabilitat. L’activitat ens va permetre fomentar l’autonomia, la cooperació, el respecte pels torns i les normes d’higiene.

Després de tanta feina, vam gaudir plegats d’un esmorzar deliciós tastant les truites que havíem preparat. Va ser una experiència molt enriquidora, plena d’il·lusió, aprenentatges i rialles!

Clica la foto per veure més imatges.

TALLERS DE CARNAVAL A INFANTIL🎭

La setmana passada vam celebrar el Carnaval a l’escola amb una jornada de tallers molt especial, pensada perquè els infants gaudissin, experimentessin i deixessin volar la imaginació.

Vam començar amb el taller de disfresses, on han pogut crear i completar els seus personatges amb diferents materials i complements.

Tot seguit, vam passar pel taller de maquillatge. Amb pintures, colors i detalls, s’han acabat de transformar i per tancar la celebració,  vam fer una gran desfilada. Van sortir a lluir les seves disfresses davant dels companys i companyes, entre aplaudiments i molta alegria.

S’ho van passar genial .

Clica la foto per veure més imatges.

SORTIDA DE TARDOR A L’ALBEREDA DE SANTES CREUS

El passat 28 de novembre, els nens i nenes d’Educació Infantil van gaudir d’un matí ple de descobertes a l’Albereda de Santes Creus. La sortida de tardor ens va permetre jugar amb les fulles, observar els colors dels paisatges, el riu, el monestir… en definitiva gaudir de l’entorn!

A més de connectar amb la natura, la jornada va ser una bona oportunitat per reforçar els vincles entre companys i mestres, compartir experiències i aprendre de manera vivencial.

Un dia Ple de natura, convivència i emoció que, sens dubte, els infants recordaran amb il·lusió!

Clica la foto per veure més imatges.

ÚLTIMA RONDA DE TALLERS

La setmana passada els nens i les nenes d’educació infantil van gaudir de l’última sessió de tallers del trimestre. Va ser una tarda de descobertes, creativitat i aprenentatges compartits.

Clica la foto per veure més imatges.

Una trobada màgica amb els gegants de Vilallonga! 🤩

El dijous 7 de novembre, els nens i les nenes han gaudit d’una sortida molt especial: hem anat a visitar els gegants de Vilallonga —la Sança, l’Alfons i el Minguet.

Hem descobert moltes coses sobre ells i ens ho hem passat d’allò més bé veient-los de ben a prop. El moment més emocionant ha estat quan hem fet ballar el Minguet!

Ha estat una experiència plena d’alegria i tradició que ens ha permès viure de prop una part molt estimada de la cultura del nostre poble.

👉 Mireu com ha anat! Clica la foto per veure’n més!