Sortida al Teatre de Cicle Inicial

Els nens i nenes de primer i segon de primària hem anat a veure l’obra de teatre Pinocchio en anglès a Reus. L’obra inclou cançons que fan la història més divertida. Després,  hem dinat i jugat al parc de Sant Jordi. Ha estat una jornada educativa i entretinguda!

Per veure les fotos cliqueu la imatge.

Contacontes Dominik, Mia i Dahlia.

https://youtu.be/qTIqiVaTuW8Avui ha estat un dia ple de contes màgics! La Dahlia ens ha emocionat amb LLuna i l’aldea Arco Iris, un conte creat pel seu pare ple de colors, somnis i valors d’amistat i valentia. D’altra banda, el Dominik ens ha explicat la famosa Llegenda de Sant Jordi, transportant-nos a un món ple de dracs i cavallers. I per acabar, la Mia ens ha meravellat amb la història de la Mortina.

Conta contes Valèria i Emma

Avui la Valèria ens ha captivitat amb el conte de La Caputxeta Vermella, utilitzant unes titelles molt xules que han fet la història encara més divertida i interactiva. Els nens i nenes han estat totalment atents a l’espectacle! D’altra banda, l’Emma ha explicat la tradició de la mona de Pasqua, compartint amb tots nosaltres els secrets d’aquesta deliciosa tradició catalana. Un dia ple de màgia, aprenentatge i diversió!

Conta contes Kathleen i Max

Avui hem viscut dos moments màgics a les aules. La Kathleen ha explicat El Secret del Ratolí Pérez, transportant als alumnes a un món de fantasia on el Ratolí recull les dents de llet i deixa un petit regal. Mentre, el Max ha compartit A què fa gust la lluna?, una història que invita a somiar i explorar les sensacions. Amb aquestes activitats, els nostres alumnes continuen desenvolupant la seva imaginació i creativitat. Moments com aquests són el que fan l’aprenentatge tan especial.

 


Contacontes Sofia i Ramim.

Avui, la Sofia ha fet una representació increïble del conte Els tres porquets per als seus companys, utilitzant titelles que han capturat l’atenció de tots! 🌟 Els petits porquets i el gran llop han cobrat vida a les mans de la Sofia, i ha estat una manera divertida i creativa de fer-nos viure una història tan clàssica. 🏠🐺

Per altra banda, la Ramim ha triat el conte Fes-me un petó, una història tendra i plena d’emocions que ha encantat als seus amics, amb una representació dolça i molt especial. 💋

Amb aquests moments de màgia i creativitat, els nostres infants no només aprenen les històries, sinó que també desenvolupen la seva expressió verbal i emocional. 💫

Contacontes Emma i Mònica

Avui a classe hem gaudit de dos contes fantàstics! L’Emma ens ha explicat el conte de la Caputxeta Vermella, una història plena d’aventures i valors com la valentia i la confiança. A continuació, la Mònica ha compartit amb nosaltres el conte del Lleó Vergonyós del Pot Petit, una història tendra sobre la superació i la importància d’acceptar-se a un mateix. A través d’aquestes narracions, hem après a valorar la confiança, l’amistat i la diversitat. Gràcies a les dues per fer-nos somriure i ensenyar-nos tant amb les vostres històries!

Conta contes Alae i Gerard

Avui, a l’aula, l’Alae ha compartit amb nosaltres el clàssic conte de la Caputxeta Vermella, un relat ple d’aventures i valors sobre la valentia i l’escolta. Els nens i nenes s’han enganxat a la història i han reflexionat sobre les decisions de la protagonista. Més tard, el Gerard ens ha fet viatjar al món màgic de Peter Pan, on la fantasia i l’amistat són les protagonistes. La seva narració ha captat l’audiència i ha fomentat la creativitat de tots els presents. Una jornada de contes que ha enriquit el nostre imaginari i ens ha unit com a grup!

Contacontes Magí i Emma Savall.

Avui, el Magí ha explicat el conte “La Tina i en Pop”, una història encantadora que parla de l’amistat i la importància de compartir i cuidar els altres. Els nens i nenes han escoltat amb molta atenció, destacant els valors de generositat i solidaritat que transmet la història. Després, l’Emma ha pres el relleu explicant “En Ton i la Guida”, un conte que ens parla de la valentia, l’aventura i com afrontar els reptes amb confiança. Ambdós contes han estat molt ben rebuts pels infants, qui han reflexionat sobre els missatges i valors que aporten aquestes històries.

Contacontes Blanca i Júlia

 

Aquesta setmana, la Júlia i la Blanca han estat les protagonistes de l’activitat de narració de contes. La Blanca ha compartit “La casa dels ratolins”, una història encantadora que ens ha ensenyat el valor de la convivència i l’amistat entre petits éssers. Per la seva banda, la Júlia ha explicat “Rinxols d’or”, un conte clàssic ple de màgia, aventures i reflexió sobre les conseqüències de les nostres accions. Ambdós contes han captivat a tots els alumnes, fomentant la imaginació, la creativitat i el respecte pels altres. Una setmana que ha enriquit els nostres moments de lectura i aprenentatge!

Conta contes Eric i Gaia

Aquesta setmana, a l’escola, hem gaudit d’una activitat molt especial. L’Eric i la Gaia han compartit els seus contes preferits amb la classe. La Gaia ens ha explicat “L’Èlia i la llum de la nit”, un relat captivador que ens ha transportat a un món màgic ple de misteri i somnis. D’altra banda, l’Eric ha narrat “L’Elmer”, una història que celebra la diversitat i l’acceptació, mostrant com la diferència ens fa únics i especials. Ambdues narracions han fet volar la nostra imaginació i han fomentat la reflexió sobre valors importants. Una setmana plena de creativitat i aprenentatge!