NOVETAT: Del 13 al 22 de maig
Qui l’ha de fer?. Alumnes que han de començar P-3 (compleixen 3 anys el 2020) . Alumnes nous d’infantil o primària |
Com s’ha de fer?. Telemàticament (del 13 al 22 de juny) . De forma presencial a l’escola (del 19 al 22 de juny) |
Telemàticament (aconsellable). Omplint la sol·licitud (clica). Enviant la documentació al correu de l’escola escolaperevirgili@xtec.cat, ja sigui escanejada o fent una fotografia |
De forma presencial.Demanant cita prèvia al telèfon de l’escola i seguint les mesures de distància i seguretat (guants, mascareta, portar bolígraf propi, …) . Portar la sol·licitud plena de casa o (si no es pot) omplir-la a l’escola i la documentació necessària . Horari : de 9 a 13 hores |
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA-Còpia del llibre de família (1r full i pàgina del nen/a) -DNI o NIE/Passaport de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a) –Complementària: còpia de certificat de discapacitat de més del 33% (de l’alumne/a, pare/mare o germans), del títol de família nombrosa o monoparental, acreditació de l’ajut de renda garantida |
|
|
|
|
Per més informació |


