Sortida al Museu d’Història de Catalunya

El divendres 3 d’octubre els nens i nenes de 6è vam anar a Barcelona a veure el Museu d’ Història de Catalunya al Palau de Mar.

Classe de 6è B

Classe de 6è A

Vam entrar al museu i ens vam dividir en dos grups : 6èA i 6èB. Abans de començar, vam deixar les motxilles en una taquilla gran i tot seguit vam començar el taller de la vida quotidiana al llarg del temps.

Els monitors ens van ensenyar les cases i com vivien els homes i dones al llarg del temps. A cada casa un nen o nena es disfressava amb la roba del temps. Ens van fer preguntes sobre les cases i què feien amb els materials que hi havien. Al final vam fer una foto de tots els nens i nenes disfressats per fer una línia del temps.

Alumnes de 6èB

Alumnes de 6è A

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *