Salut

L’escola segueix les directrius del Departament de la Generalitat  i del Departament de Sanitat en relació a  la salut de l’alumnat.

Per administrar medicaments als alumnes, sempre que sigui imprescindible fer-ho en horari lectiu, cal  que els pares, mares o tutors legals portin al centre una autorització on consti el nom de l’alumne, el nom del medicament que ha de prendre i la pauta d’administració.

Per evitar contagis, es demana a les famílies que no portin els seus fills/es quan tenen febre, malalties contagioses o paràsits ( polls) fins que no hagi passat el perill de contagi. Per això es necessari que l’alumne hagi estat 24 hores sense febre o  sense mostrar símptomes de la malaltia  abans de tornar a l’escola, tal i com recomana la Secretaria de Sanitat Pública.

L’escola participa de les campanyes de revisions mèdiques, vacunacions… que promou el Departament de Sanitat de la Generalitat de Catalunya.  Es respectarà, però, les decisions que en aquest respecte prenguin els/les pares/mares o tutors legals.

Polls

Autorització administració paracetamol