Per finalitzar el trimestre, el divendres a la tarda vam tornar a tenir visita de les famílies a les aules dels Esquirols i dels Pingüins per explicar-nos un conte.
A la classe dels Esquirols, la família de la Vega, aprofitant que s’aproxima el Nadal, ens va explicar el conte “El Reno Gruñón” i ens van preparar una activitat molt divertida on havíem de punxar el nas del ren per col·locar-li una bola i enganxar-li els ulls. Ens va agradar moltíssim.
Per altra banda, a la classe dels Pingüins, la familia de la Paula ens van explicar un conte ben diferent: va ser un conte auditiu, manipulatiu i musical tot ple de cançons tradicionals catalanes que vam poder cantar i mimar tots junts.
Moltes gràcies a les dos famílies per venir a passar amb nosaltres una estoneta del vostre temps. Els dos contes ens han encantat!!

