1st Short-term Exchange of group of pupils in Lleida: 21/25 March 2022

Durant la última setmana de març, l’escola Països Catalans va rebre la visita de 16 alumnes  procedents de Bulgària (Divna, Andrei i Viktor), Itàlia (Francesco, Gennaro, Giuseppe, Nicolò), Portugal (Gabriel, Joao, Maria i Mariana), Polònia (Hanna, Zuzanna i Maja) i Turquia (Elif i Salih). Ells van venir acompanyats de 10 mestres de les seves escoles.

Durant aquesta setmana vam fer un seguit d’activitats per tal d’aprofundir en els objectius que tenim establerts al nostre projecte Erasmus+ KA229 “Green education in green environment” i arribar a assolir una millor educació mediambiental. Tothom hem de treballar per aconseguir cuidar el nostre planeta i fer dels/de les  nostres petites i petits ambaixadors mediambientals per tal de deixar-los un món millor i que ells i elles siguin els següents en tenir cura dels parcs i entorns naturals que ens envolten.

Aquí teniu el recull fotogràfic i audiovisual de tots els moments que ells van passar a l’escola, juntament amb el nostre alumnat. Tots ells van gaudir d’un temps conjunt que els ha proporcionat una experiència única i potser irrepetible.

1.- Recepció oficial a l’escola amb les autoritats

2.- Visita guiada per l’escola.

3.- Sessió d’Arts & Crafts per fer material sostenible i reutilitzable (grup Erasmus & 6è)

4.- Floridia: composició creativa amb elements naturals premsats (grup Erasmus & 6è)

5.- Excursió a Montserrat i a les Coves de Salnitre  (grup Erasmus & 5è)

6.- Recepció oficial a La Paeria, ajuntament de Lleida