FIRA CIENTÍFICA

El dia 3 de juny, l’alumnat de 6è va mostrar a les famílies tot el que havien après, descobert i treballat sobre diferents aspectes científics.

També van demostrar les seves habilitats STEAM dissenyant, construint i programant màquines simples i compostes amb LEGO SPIKE.

Gràcies famílies per assistir.

Si premeu al següent dibuix, arribareu a l’enllaç del vídeo resum de la Fira.