El dia 3 de juny, l’alumnat de 6è va mostrar a les famílies tot el que havien après, descobert i treballat sobre diferents aspectes científics.
També van demostrar les seves habilitats STEAM dissenyant, construint i programant màquines simples i compostes amb LEGO SPIKE.
Gràcies famílies per assistir.
Si premeu al següent dibuix, arribareu a l’enllaç del vídeo resum de la Fira.


