VIATGEM A L’ALSÀCIA AMB LA FAMÍLIA DE LA JÚLIA

Aquesta tarda la Júlia i la seva família ens han explicat el seu viatge pels mercats nadalencs de l’Alsàcia.

Aquest recorregut l’hem iniciat a Strasbourg, la seva capital, on trobem el mercat nadalenc més antic de la regió amb una antiguitat de 450 anys.

Hem conegut un gran nombre de preciosos pobles que semblaven trets de contes de fades. Mireu si són bonics, que en un d’ells està inspirada la pel·lícula de la Bella  la Bèstia.

Ens hem animat moltíssim en visitar-los i com haurem d’abrigar-nos i caminar molt, també ens han mostrat els plats típics per a que els tastem i agafem forces a l’aventura.

Ens ho he passat genial, i atenció! Hem quedat primers al Kahoot que ens han preparat!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>