RACONS DE LLENGUA – RONDA 2

Consciència fonològica:  Dictat mut de diferents paraules sobre la tardor tot fent èmfasi al so que diuen per tal d’escriure-ho correctament.

Retalla i aparella: retallem paraules de la tardor, les llegim i les enganxem amb la imatge corresponent.

Jocs de llengua: Veig veig de tardor. Els alumnes cerquen els elements indicats, els compten i escriuen, posteriorment, la paraula. Després treballem la comprensió lectora tot llegint petites frases i marcant si son certes o falses.

Dictat: Activitat per parelles. Un de la parella llegeix un petit llistat de paraules de la tardor al seu company/a que les ha d’escriure a la targeta. Després s’intercanvien els rols.

Paraula amagada: desxifrem la paraula tot fixant-nos en el so inicial de cada dibuix.

Per veure les imatges cliqueu aquí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>