L’EMML posa música al Dia Internacional de les Dones

El diumenge 8 de març, l’Escola Municipal de Música de Linyola va celebrar el Dia Internacional de les Dones amb un concert a la Sala 1 d’Octubre.

L’acte va començar amb l’actuació del conjunt de flautes de l’escola, format per alumnes, que van compartir el repertori treballat durant les darreres setmanes. A continuació, les professores Míriam Cortada (flauta), Ester Trilla (violoncel) i Victòria Laplana (piano) van interpretar peces de compositores, amb l’objectiu de donar visibilitat a creadores sovint poc presents en la programació musical.

Per finalitzar l’Associació ADOLI va ser encarregada de la lectura del manifest del 8M i per acabar es va poder sentir una actuació conjunta.

La jornada es va cloure amb un petit refrigeri que va permetre compartir impressions i continuar celebrant conjuntament una diada tan significativa.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>