Espectacle “A tentipotenti”

El passat dijous 30 de març, alumnat i professorat de l’escola de música vam anar a veure l’espectacle “A tentipotenti” en el qual hi participava la professora de l’escola Míriam Cortada com a flautista i com a cantant.

L’espectacle va tenir lloc al Gran Teatre de la Passió de Cervera i va donar el tret de sortida al Festival de Pasqua de la ciutat. Està dirigit al públic familiar per tal d’apropar la música clàssica als més joves d’una manera creativa i original. L’obra ‘A tentipotenti’ gira al voltant de la sostenibilitat i té un marcat missatge ecologista en el qual la companyia vol alertar sobre l’excés de plàstics que acaben fent del mar un abocador. Així doncs, es pretén reflexionar sobre una problemàtica greu que malmet els oceans i la fauna que hi habita.

Eix Creatiu compta amb la col·laboració de 17 artistes, entre actors i músics els quals ens van oferir un espectacle visual i amb música en directe molt entretingut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *