Corals contra el càncer

El passat dissabte 21 d’octubre, l’alumnat de conjunt vocal de l’escola va participar a una cantada contra el càncer de mama que va tenir lloc al pavelló de Linyola. L’acte benèfic va estar conduït per Mariví Chacón de Lleida TV i protagonitzat per corals d’arreu del territori lleidatà provinents de Bellvís, Rosselló, Torrefarrera, Linyola, Bellcaire d’Urgell, Alpicat, Alguaire, Alcarràs, Torres de Segre i la Coral de l’Associació contra el càncer a Lleida.

L’alumnat de l’Escola de Música Municipal de Linyola hi va col·laborar cantant dues cançons: Boig per tu i És l’hora dels Adeus. Aquesta última va concloure el concert amb globus de color rosa entre el públic.