Cantada de nadales a la llar de jubilats

Dimecres 20 de desembre l’alumnat de l’escola de música va anar a cantar nadales juntament amb la coral del poble, Flor de Lli. L’acte va tenir lloc a la llar de jubilats i es va iniciar amb un parell de nadales cantades pels més menuts de l’escola: “El ninot de neu” i “La llum del fanalet”. Va continuar amb una cantada de nadales tradicionals, “A Betlem me’n vull anar” i “El 25 de desembre”, les quals es van cantar de manera conjunta amb la coral Flor de Lli. Finalment, la mateixa coral va cloure la trobada amb un tast del seu repertori nadalenc.