ÚLTIMA TROBADA DE GRUP AL ZOOM AMB ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE LES BOMBOLLES D’AIRE, ELS MÉS PETITS DE L’ESCOLA

Aquesta tarda ha estat d’allò més especial…

Hem començat  la videotrobada coneixent a la Quiroa, la cosina de l’ Otto. A continuació hem explicant petits detalls de recollida de material, que cal tornar divendres quan ens trobem tots a l’escola. Tot seguit hem fet un parell d’activitats.

La primera proposta ha estat inventar-nos un conte de forma col.lectiva. Cada nen o nena, al seu torn, ha anat fent créixer la  història de manera una mica especial. Les frases havien de començar dient “Per sort…” o “Per mala sort…”.  La veritat és que ens ha sortit una història una mica estrafolària, però ha estat divertit. Fer servir la imaginació sempre és una activitat molt creativa i  gratificant.

Per la segona proposta ha calgut que preparar un plat, una forquilla, un got amb aigua i un got amb farina. Hem donat les instruccions de fer una mescla amb tots els ingredients. Els infants s’han emocionat pensant que faríem un experiment i aquest és el moment on els infant han tingut la gran sorpresa: Amb aquesta mescla ens hem hagut de pintar la cara. Ha estat divertit tot el procés i espero que tots recordarem aquest moment. Veure la rialla a la cara, dels nens i nenes, és el millor record que podem tenir.