ANEM DE COLÒNIES A PUIGCERDÀ

Els dos últims dies del segon trimestre, el dijous 21 i divendres 22 de març , TOTA L’ESCOLA vam anar de COLÒNIES  a Puigcerdà .

El dijous al matí ens vam trobar a l’Estació de trens de Vic ben carregats amb les motxilles i amb moltes ganes de passar-ho bé.

El viatge en tren va ser llarg i entretingut  perquè estàvem tots junts i vam poder parlar i gaudir dels paisatges.

A Puigcerdà vam visitar l’Estany, vam dinar al parc del voltant i després ja vam anar al Càmping i a fer l’activitat al Parc de cordes.

Al vespre, ens vam instal·lar als refugis. Després de sopar vam fer un joc de nit (petits ) i discoteca (mitjans i grans).

El divendres vam marxar del càmping per visitar la pista de gel de Puigcerdà. Ens van rebre amb una visita i vam poder veure un entrenament de Hoquei del país d’Israel de la categoria Sub-18

Al migdia vam dinar i ja vam agafar el tren per tornar a casa.

Hem gaudit molt de les ACTIVITATS, dels COMPANYS /ES i LES MESTRES.

Cliqueu AQUÍ per veure l’àlbum de fotos.