AFA

Benvolgudes famílies,

Comença el curs 2023-24 i des de la junta de l’AFA us volem fer coneixedors de quines son les nostres tasques:

• Gestionar el servei d’acollida i fer-ne un seguiment.
  • Donar suport a l’alumnat, a les famílies i al professorat en tot allò que fa referència a l’educació i al bon funcionament de l’escola.
  • Promoure la participació de les famílies a la comunitat educativa potenciant la seva implicació en el funcionament del centre, creant un espai que permet a les famílies reflexionar i opinar sobre el funcionament quotidià de l’escola i sobre temes educatius d’abast general.
  • Atendre i canalitzar les inquietuds o iniciatives dels pares i mares relacionades amb l’escola, a través de les institucions escolars, el Consell i les comissions.
  • Administrar els recursos econòmics generats per l’Associació en benefici de tots els alumnes del centre.
  • Promoure la participació dels pares en el Consell Escolar.
  • Col·laborar en les festes que organitza l’escola (Castanyada, Nadal, Carnestoltes…) i organitzar les festes de fi de curs i altres diades importants i fomentar la cohesió entre famílies amb activitats conjuntes.
  • Fomentar la participació en les activitats proposades pel poble.
  • Ajudar a gestionar el transport els dies que l’alumnat vagis a piscina.
  • Gestionar la realització de xerrades per a les famílies.

L’actual junta està formada per l’Eduard Baladia (presidència), Cristina Mesa (secretària), Verónica Sánchez (tresoreria) i Josep Colomo, Susana Julian, Paloma Blanca, Noelia Pérez, Gisela Teulé, Soleil Meulemans i Jordi Justicia (vocals).