Sortida al teatre “La nena dels pardals” i exposició “Osona, 50 milions d’anys enrere”

El dimecres 12 de desembre vam anar a fer una sortida al Teatre de Calldetenes amb l’autobús. Vam anar-hi  els de 3r, 4t, 5è i 6è. Vam anar a veure una obra de teatre titulada “La nena dels pardals” que anava de la història d’una nena que va salvar els pardals d’un dictador Xinès.

Després vam anar al Museu de l’art de la pell a Vic a veure una exposició sobre els fòssils d’Osona, “Osona, 50 milions d’anys enrere”. Allà vam veure molts fòssils. Un que ens va cridar l’atenció era el fòssil del cap d’un tauró que es veia que tenia moltes fileres de dents i que eren molt punxegudes. També ens va agradar molt el fòssil del cos d’una tortuga. Després de visitar l’exposició,  vam fer una activitat de classificar fòssils segons el lloc on vivien. Per acabar, vam dinar i després vam estar una estona jugant al parc del costat del museu. Més tard, ens va passar a buscar el autobús. Quan vam arribar a l’escola ens vam fer passar per el dictador de l’obra de teatre que feia un gest molt divertit. Ens ho vam passar molt bé!

Izan i Martí, alumnes de Cicle Superior

Per veure les fotografies cliqueu damunt d’aquesta