MARTA ESMARATS ENS EXPLICA I INTERPRETA EL CONILLET QUE VOLIA PA DE PESSIC, UN CONTE DE RAMON BESORA

Aquest dimecres, els petits de l’Escola i els de la Llar d’Infants de Muntanyola  hem gaudit d’allò més amb l’espectacle de la Marta Esmarats, El conill que volia pa de pessic.

Un conte amb un munt d’animalons que té estructura acumulativa i frases rimades i fàcils d’entendre pels més petits.

El relat explica que un dia el conill es lleva amb gana i decideix fer un pa de pessic. La resta de bestioles del bosc s’apunten a la festa i amb la col·laboració de tots aconseguiran els ingredients necessaris per fer-lo.

Els nens i nenes han escoltat amb molta atenció, rigut, cantat, gesticulat i sobretot gaudit molt amb l’espectacle.

Des d’aquí donem les gràcies al Bibliobús Puigdon per haver-ho fet possible.