Geometria vivencial. Cos i ment en moviment.

En les sessions de tallers que compartim els alumnes d’educació infantil i cicle inicial  descobrim la geometria a partir del moviment i la utilització del nostre cos per a reproduir formes que veiem al nostre entorn. Aprofitem que la vivència personal  formi part dels conceptes que volem que descobreixin i interioritzin els alumnes i així d’afavorir que l’aprenentatge sigui més significatiu. També fem ús d’elements quotidians com pot ser una simple corda i que a través del moviment que els mateixos infants li produeixin s’anirà transformant en gran varietat de formes diferents i que ens permetrà buscar semblances i diferències entre elles per així ser capaços de fer classificacions i de descobrir les propietats de cada una de les figures.

Per veure més imatges cliqueu la foto!!