FORMACIÓ DE MATEMÀTIQUES A GIRONA

El passat dissabte 27 d’abril es va dur a terme la Xª Jornada d’Innovació Didàctica per l’Aprenentatge Matemàtic a Girona. Aquestes trobades les organitzen els mestres que formen part del Grup de Matemàtiques a+a+ – Rosa Sensat i coordinat per en Josep Callís i aquest any les han organitzat el grup del Gironès.

Tres mestres de la nostra escola, la Bet Solà, la Clara i l’Irma, i un familiar, en Xevi Porras, hi van assistir com a formadors. Tots nosaltres i la Vicky, també vam gaudir dels altres tallers que s’oferien durant el matí.

La Bet Solà va compartir amb els mestres assistents al curs Espais matemàtics a Educació Infantil, la metodologia i alguns reptes i materials que utilitzem a l’escola per l’aprenentatge del llenguatge matemàtic a les estones de Taller de mates i a Espais.

En Xevi, la Clara i l’Irma van fer un taller de robòtica per aplicar continguts matemàtics a cicle superior. Van explicar la metodologia utilitzada a l’estona de robòtica i van proposar reptes als assistents. Volem fer un agraïment especial a en Xevi per la dedicació setmanal i per acompanyar-nos en aquestes jornades un dissabte al matí.

Les Jornades van ser molt interessants, compartir és aprendre i ho fem a totes les edats.

Per veure el programa de les jornades feu un clic aquí.