EL TIÓ, PASTORETS, RECITAR POEMES I L’AMIC INVISIBLE… QUINA FESTA!!!

Estimades famílies,

Aquests dies abans de Nadal a l’escola també els vam viure amb molta il·lusió.

El dilluns va venir l’oncle Buscall a portar-nos el tió i ens va explicar un munt de coses sobre la tradició  de fre cagar el tió: com cuidar-lo, diferents cançons a l’hora de fer-lo cagar i també ens va ensenyar una dansa.

El dimecres a la tarda els  nens i nenes de cicle mitjà i cicle superior van representar els pastorets. Van ser uns pastorets molt particulars perquè el text, la música i l’escenografia havia estat escollida i elaborda pels mateixos alumnes a l’estona de tallers intercicles que vam iniciar aquest curs. També hi van colaborar els nens i nenes de cicle inicial i els d’educació infntil cantant una nadala. A mitja part vam sortejar tres paneres amb els productes que es van recollir a l’escola gràcies a la col·laboració de les famílies de l’escola, de Silis i de Bon Preu – Esclat. Des d’aquí volem donar-los les gràcies   a tots ells i també a l’Ajuntament de Santa Eulàlia per deixar-nos la Casa de Cultura. Vam acabar la trobada amb un berenar convidats per l’ AMPA.

I ja l’últim dia d’escola abans de vacances, el dijous 22, vam fer cagar el tió,  vam recitar poemes,  vam jugar amb els jocs que ens havia cagat el tió per a cada una de les classes i els nens i nenes mitjans i els més grandets es van intercanviar regals de l’amic invisible, creats per ells mateixos!

Van ser uns dies de tradició i alegria!

Si cliqueu sobre la foto en podreu veure més!             20161222_125622

AMPA i famílies, gràcies  per la vostra assistència, alegria i estar sempre al nostre costat. Des d’aquí el nostre agraïment a tots els que ho heu fet possible.

Bones festes a tots i totes!!!