🤖REPTES DE ROBÒTICA DE CICLE SUPERIOR

L’últim repte que els i les alumnes de la classe de Supernosaltres han estat fent a les sessions de robòtica ha sigut el de DISSENYAR EL SEU PROPI ROBOT!

Ha sigut un repte llarg que ha durat tot el 2n trimestre i una part del 3r. En aquesta ocasió els i les alumnes s’han convertit en grups d’enginyers, dissenyadors i publicistes i han construït i programat un robot per vendre’l.
Per fer tot això va ser molt important pensar bé quin producte volien fer i per a quin públic aniria dirigit.

Cada grup va parlar per saber què li agradaria fer a cada membre, van buscar i mirar idees, van concretar quin robot volien dissenyar, van fer un esbós del robot, el van construir i programar i també van preparar la publicitat (guió per un anunci, un cartell, una fotografia, una infografia, una presentació, un vídeo…)

Un cop acabat tot el procés, cada grup va fer una presentació a la resta de la classe i, un cop acabades, tothom va votar el robot que més li havia agradat.

Ens agradaria que vosaltres també votéssiu el robot que més us agrada. Per això us deixem 👉 un vídeo amb les presentacions 👈 .Feu arribar els papers amb les votacions a l’Irma i, un cop les tinguem totes sabrem QUIN ÉS EL ROBOT GUANYADOR!

Moltes gràcies!

També us deixem algunes fotografies de tot el procés.

1. Edu

hola sòc l’Edu i si estem fent sumo amb els robots i m’agrada molt.
    Però clar tenim moltes poques sessions i la setmana que ve es l’ùltima!!!
    Jo ja tinc ganes de saber qui guanya!!!