Hola estimades famílies i alumnes!
Estem molt contents de veure que esteu bé. Hem vist tots els videos i fotos que ens heu enviat! De veritat que moltes gràcies per la vostra dedicació i esforç. Sabem que la situació no és fàcil i els horaris a casa, tampoc. Paciència i ànims!
Comencem una nova setmana i, de la mateixa manera que l’anterior, combinarem reptes i feines sistemàtiques.
Recordeu de fer una foto als exercicis que heu fet a la llibreta i ens l’envieu al correu dels tutors. I els vídeos a través de wetransfer.
MATES | REPTES MATEMÀTICS
ENLLAÇ PRÀCTICA FRACCIONS (NO EL FEU TOT, NOMÉS LA REPRESENTACIÓ DE FRACCIONS FINS LA PÀGINA 6) 2. Sabríeu crear fraccions amb objectes, aliments, mobles… que teniu a casa? Us posem 3 exemples per a què ho entengueu. Agafeu una pizza i talleu-la en dues parts iguals. Si agafem una de les parts, tindrem 1/2 (fixeu-vos només en la proporció)
Agafo 7 galetes i les parteixo per la meitat. En total tinc 14 trossets. Si n’agafo 5, tindrem 5/14. Agafeu les cadires que teniu a casa. Imagineu que en teniu 13 i 1 està ocupada. La fracció corresponent és 1/13. Heu de crear 10 fraccions casolanes diferents. Ho aconseguireu? Envieu les fotos al mestre per correu. 3. I per acabar, algunes operacions per a no oblidar-nos del càlcul. |
LLENGUA |
CATALÀ
Pàgina 110, exercicis 1,2 i 3. (REPÀS) Pàgina 119, exercici 17 (SINÒNIMS i ANTÒNIMS) Pàgina 121, exercicis 20, 21 i 22. (TIPUS D’ORACIONS) 2. Preparats/des per a un nou repte? REPTE: LA RECEPTA DE CUINA. BUSQUEM EL/LA MILLOR XEF! Estem fent un concurs de cuina. I busquem els millors xefs de 4t! Escolliu un plat que sapigueu cuinar. Pot ser un flam, un pastís, una coca, qualsevol esmorzar, algun plat més elaborat… Heu d’enviar-nos un video curt explicant com el cuineu No oblideu de:
Us deixem un enllaç interessant per a que us en feu una idea: |
CASTELLÀ
1.Empezamos con comprensión lectora. Páginas 82 y 83, lectura del texto “El encantador de serpientes”y, de la página 84, hacer los ejercicios 1, 2, 3, 4 y 9. 2. Seguimos con la leyenda de Sant Jordi… Os proponemos celebrar el dia de Cervantes y Shakespeare, o sea, el día de Sant Jordi con un poema interminable, ¿cómo?: |
|
MEDI |
MEDI NATURAL: Aquesta setmana proposem feina del llibre: pàgina 66 i 67
Activitats 17 i 25 Feu a la llibreta i envieu les fotos al mestre. A més heu d’omplir aquest questionari (podeu utilitzar el llibre d’ajuda): |
MEDI SOCIAL: Treball sistemàtic llibre pàgina 18 i 19 activitats 17 i 20 A més farem el següent qüestionari (podeu utIlitzar el llibre d’ajuda): |
|
ANGLÈS | La llegenda de Sant jordi també en… ENGLISH?????
Come on, let’s go! 4th grade English week 20 to 26 April |
ARTS and CRAFTS | Hola artistes del Cinto! M’han agradat molt les vostres rodes cromàtiques!
Aquesta setmana us proposem un repte de Sant Jordi, Us deixo l’enllaç amb l’activitat. |
MÚSICA | ACTIVITATS DE MÚSICA I SANT JORDI
Recordeu el mail del JAVI: jestupina@mcvrubi.cat |
EDUCACIÓ FÍSICA | REPTE CHALLENGE EDUCACIÓ FISICA
El repte que us proposem serà elaborar un ball o coreografia ( individual o amb algú de la família) amb la música que trieu. Envieu un video de màxim 1 minut (WETRANSFER) Esperem les vostres creacions! |
RELIGIÓ |
Es tracta de que vegin per youtube aquest video: https://www.youtube.com/watch?v=parhgotljQ4&t=75s -Mirar el video -Fer la tasca que s’explica al final. -Escriure dos o tres frases comentant el que els ha semblat el vídeo. -Cantar i ballar aquesta cançó: https://www.youtube.com/watch?v=1hGsiueTRkc (sol o amb algú de la família) i explicar com ha anat. |
VALORS |
Us proposem realitzar la següent activitat sobre l’AMISTAT en aquest qüestionari: |