Tasques (Setmana del 20 al 24 d’abril)

Hola estimades famílies i alumnes!

Estem molt contents de veure que esteu bé. Hem vist tots els videos i fotos que ens heu enviat! De veritat que moltes gràcies per la vostra dedicació i esforç. Sabem que la situació no és fàcil i els horaris a casa, tampoc. Paciència i ànims!

Comencem una nova setmana i, de la mateixa manera que l’anterior, combinarem reptes i feines sistemàtiques.

Recordeu de fer una foto als exercicis que heu fet a la llibreta i ens l’envieu al correu dels tutors. I els vídeos a través de wetransfer.

MATES REPTES MATEMÀTICS

  1. Seguim amb les fraccions.

ENLLAÇ PRÀCTICA FRACCIONS (NO EL FEU TOT, NOMÉS LA REPRESENTACIÓ DE FRACCIONS  FINS LA PÀGINA 6)

2. Sabríeu crear fraccions amb objectes, aliments, mobles… que teniu a casa? Us posem 3 exemples per a què ho entengueu.

Agafeu una pizza i talleu-la en dues parts iguals. Si agafem una de les parts, tindrem 1/2  (fixeu-vos només en la proporció)                    

 

 

 

Agafo 7 galetes i les parteixo per la meitat. En total tinc 14 trossets. Si n’agafo 5, tindrem 5/14.

Agafeu les cadires que teniu a casa. Imagineu que en teniu 13 i 1 està ocupada. La fracció corresponent és 1/13.

Heu de crear 10 fraccions casolanes diferents. Ho aconseguireu?

Envieu les fotos al mestre per correu.

3. I per acabar, algunes operacions per a no oblidar-nos del càlcul.

ENLLAÇ OPERACIONS VARIADES (ENVIEU FOTO)

LLENGUA

CATALÀ

  1. Una mica de treball sistemàtic primer…

Pàgina 110, exercicis 1,2 i 3. (REPÀS)

Pàgina 119, exercici 17 (SINÒNIMS i ANTÒNIMS)

Pàgina 121, exercicis 20, 21 i 22. (TIPUS D’ORACIONS)

2. Preparats/des per a un nou repte?

REPTE: LA RECEPTA DE CUINA. BUSQUEM EL/LA MILLOR XEF!

Estem fent un concurs de cuina. I busquem els millors xefs de 4t!

Escolliu un plat que sapigueu cuinar. Pot ser un flam, un pastís, una coca, qualsevol esmorzar, algun plat més elaborat…

Heu d’enviar-nos un video curt explicant com el cuineu 

No oblideu de:

  • Presentar-vos i dir quin menjar preparareu
  • Anomenar els ingredients
  • Explicar els passos que seguireu

Us deixem un enllaç interessant per a que us en feu una idea:

EXEMPLE DE RECEPTA

CASTELLÀ

1.Empezamos con comprensión lectora.

Páginas 82 y 83, lectura del texto “El encantador de serpientes”y, de la página 84, hacer los ejercicios 1, 2, 3, 4 y 9.

2. Seguimos con la leyenda de Sant Jordi

Os proponemos celebrar el dia de Cervantes y Shakespeare, o sea, el día de Sant Jordi con un poema interminable, ¿cómo?:

POEMA INTERMINABLE

MEDI
MEDI NATURAL: Aquesta setmana proposem feina del llibre: pàgina 66 i 67

Activitats 17 i 25

Feu a la llibreta i envieu les fotos al mestre.

A més heu d’omplir aquest questionari (podeu utilitzar el llibre d’ajuda):

ENLLAÇ QÜESTIONARI TEMA 4 (RETORN AUTOMÀTIC)

MEDI SOCIAL: Treball sistemàtic llibre pàgina 18 i 19 activitats 17 i 20

A més farem el següent qüestionari (podeu utIlitzar el llibre d’ajuda):

ENLLAÇ QÜESTIONARI TEMA 1 (RETORN AUTOMÀTIC)

ANGLÈS La llegenda de Sant jordi també en… ENGLISH?????

Come on, let’s go!

4th grade English week 20 to 26 April

4th grade English week 20 to 26 April

ENLACE VIDEO EXPLICATIVO ACTIVIDAD

ARTS and CRAFTS Hola artistes del Cinto! M’han agradat molt les vostres rodes cromàtiques!

Aquesta setmana us proposem un repte de Sant Jordi, Us deixo l’enllaç amb l’activitat.

ENLLAÇ A&C SANT JORDI

MÚSICA ACTIVITATS DE MÚSICA I SANT JORDI

ENLLAÇ SANT JORDI MÚSICA

Recordeu el mail del JAVI: jestupina@mcvrubi.cat

EDUCACIÓ FÍSICA REPTE CHALLENGE EDUCACIÓ FISICA

El repte que us proposem serà elaborar un ball o coreografia ( individual o amb algú de la família) amb la música que trieu.

Envieu un video de màxim 1 minut (WETRANSFER)

Esperem les vostres creacions!

RELIGIÓ

Es tracta de que vegin per youtube aquest video:

https://www.youtube.com/watch?v=parhgotljQ4&t=75s

-Mirar el video

-Fer la tasca que s’explica al final.

-Escriure dos o tres frases comentant el que els ha semblat el vídeo.

-Cantar i ballar aquesta cançó:

https://www.youtube.com/watch?v=1hGsiueTRkc

(sol o amb algú de la família) i explicar com ha anat.

VALORS

Us proposem realitzar la següent activitat sobre l’AMISTAT en aquest qüestionari:

ENLLAÇ QÜESTIONARI VALORS (RETORN AUTOMATIC)