Som finalistes!!!

Bon dia a tothom!

Vau veure el nostre post al bloc de 5è sobre el projecte “Descoberta dels Pirineus” que els nens i nenes van realitzar durant el 2n trimestre?

Us el deixem aquí per si de cas.

En aquest projecte han participat al voltant de 20 escoles i instituts de tota Catalunya i s’han presentat més de 40 projectes diferents.

D’entre tots aquests projectes, “El viatge de la Vaca Bruna”, projecte ideat, creat i realitzat pels nens i nenes de 5è B, ha estat escollit finalista!!!

Podeu veure aquí El viatge de la Vaca Bruna

El proper 19 de maig, els 6 finalistes presentaran aquest treball per videoconferència davant un jurat i al final d’aquesta videoconferència se sabrà la decisió final… necessitem tota la vostra bona vibra per presentar-ho súper bé i poder tenir moltes opcions!

Des de l’escola estarem tots amb els dits creuats ja que és un esdeveniment molt important pels infants i poden obtenir un molt bon premi (un viatge de 2 dies i 1 nit per tota la classe!!), els enviareu la vostra força també?