Matrícula oberta Escola de Música de Rubí Pere Burés

Benvolguts, benvolgudes,

Us informem que el passat divendres 28 d’abril es va iniciar el període de PREINSCRIPCIÓ per al curs 2023-2024 de l’Escola de Música de Rubí Pere Burés que finalitzarà el dilluns 15 de maig.

No us ho penseu més si us agrada fer música, ja sigui cantar, tocar un instrument, participar en grups instrumentals o en tallers per a nadons i molt més… us estem esperant!

Tenim opcions musicals per a totes les edats!

També podeu fer-ne difusió entre els vostres familiars i coneguts.

Trobareu informació al respecte al següent enllaç: Seu Electrònica-Preinscripció i Matriculació Curs 23-24

També farem publicacions sobre aquest assumpte al nostre compte d’Instagram @escolademusicarubi i a la nostra nova pàgina de facebook que, si encara no ho heu fet, us convidem a fer-vos seguidors per estar al dia de tota l’activitat i altres sorpreses que preparem per a tots vosaltres.

Esperem poder saludar-vos ben aviat!

Cordialment,

Escola Municipal de Música de Rubí Pere Burés