Fas 6 anys? Tria un llibre!

Aquests dies els alumnes nascuts el 2017 estan rebent a casa els vals de la campanya ‘Fas 6 anys. Tria un llibre’ del Departament de Cultura i del Gremi de Llibreters i amb la qual el Departament d’Educació hi col·labora estretament. Aquesta és una de les mesures del Pla nacional del llibre i la lectura que va aprovar el Govern el passat 14 de juliol, que té per objectiu fomentar la lectura al conjunt de la societat.

Aquesta campanya en concret vol fomentar la participació dels infants i descobrir el teixit de llibreries del territori i permetre’ls escollir un llibre acompanyats d’un adult, amb l’assessorament expert del personal de la llibreria. Aquesta acció també pretén encomanar entre l’alumnat dels grups classe implicats la il·lusió de compartir els llibres i contagiar la passió de viure aventures a través de la lectura. Tota la informació així com la relació de llibreries adherides es pot trobar al web icec.gencat.cat/fas6anys.

L’operativa de la campanya és la mateixa que cada any: l’infant que fa o hagi fet 6 anys durant aquest 2023, rebrà a casa una targeta que el convidarà a anar a la llibreria més propera on podrà bescanviar-la pel llibre que més li agradi per un import de fins a 13€.