Casal d’estiu: El Misteri del MEVAK

Casal d’estiu:

Diu la llegenda, que existia un lloc màgic anomenat “Terra dels Climes”, on nenes i nens vivien emocionants aventures amb cada canvi d’estació. Al cor d’aquest món encantat, hi havia un bosc especial que albergava un arbre màgic, el MEVAK, amb fulles que canviaven de color segons el clima.

Diu també la llegenda, que les llavors d’aquest bosc estan escampades, enterrades i oblidades en diferents indrets del planeta.

Els científics Blanca Dermis Cremada i Alfred Pic Nevat viatgen per tot el món buscant les llavors d’aquest arbre únic… Estàs disposat / disposada a ajudar-los?

El casal es realitzarà del 2 al 26 de juliol i es farà a les instal·lacions de l’Escola Mossèn Cinto Verdaguer de Rubí.

Serveis bàsics i addicionals:

Inscripcions

El període d’inscripcions és fins el 31 de maig i es formalitzarà a través d’aquest formulari o a l’escola (secretaria o AFA) amb el següent horari:

• Escola: Matins de 9 a 12.30h
  • AFA: Tardes de 15.30 a 18h

Setmanes:

La inscripció es realitzarà per setmanes:

• Setmana 1: del 2 al 5 de juliol

• Setmana 2: del 8 al 12 de juliol

• Setmana 3: del 15 al 19 de juliol

• Setmana 4: del 22 al 26 de juliol

Podeu consultar més detalls sobre el casal en aquest dossier informatiu: