BricoCinto

Hola famílies,

Volem iniciar un nou projecte a l’escola: BricoCinto

La idea és establir un dia a la setmana en aquest tercer trimestre per fer unes jornades de bricolatge a la nostra escola. Volem fer un petit manteniment al pati d’infantil i primària (envernissar les taules, joguines de fusta, jardineres…).

Quan farem el BricoCinto? Tots els dimecres a la tarda de 15 a 16.30 h. Comencem dimecres 17 d’abril.

POSEM MACA LA NOSTRA ESCOLA!!!

US ESPEREM!!!

Moltes gràcies. Equip directiu

EcoTallers gratuïts

Hem rebut aquesta informació de l’Ajuntament de Rubí, us la presentem per si us pot interessar participar.

CONFECCIONEM CALCES MENSTRUALS

Dimarts 12 de març de 17.30 a 20 h
al Rubí Forma (Rambleta de Joan Miró)

Hola Mossèn Cinto Verdaguer!
En aquest nou taller aprendràs a convertir unes calces convencionals en… Llegeix més»

Torneig d’Escacs al Cinto

Benvolgudes famílies i alumnes,
Aquest dissabte 10 de febrer, la nostra escola serà seu d’un torneig molt especial, el 75 aniversari del Club d’Escacs de Rubí!
Està obert a tothom que li agradi aquesta activitat i us podeu apuntar només contactant amb el correu o telefon que… Llegeix més»

Carnaval 2024

Bona tarda famílies i alumnes!
Ja estem a les portes d’una nova edició del Carnaval del Cinto. Us deixem algunes informacions que de ben segur seran del vostre interès.
Un parell de detalls que us voldríem remarcar:

• Divendres 9 de febrer al matí; Festa de Carnaval de l’escola.… Llegeix més»

Formació NISC per famílies

Bon dia famílies,

Des de l’escola entenem que es fa difícil per vosaltres implicar-vos en els objectius escolars que són cada vegada més complexos. Tanmateix, sense la vostra complicitat no sempre és fàcil avançar.
Per això us fem arribar una formació online per a famílies amb criatures… Llegeix més»

Cros Escolar

Benvolguts/des alumnes i famílies,

Us fem arribar la informació del Campionat Comarcal de Cros que tindrà lloc el proper dissabte 18 de novembre de 2023 a la Zona Esportiva Municipal de Can Jofresa (Terrassa).

Adjunt trobareu el full informatiu que explica com es portarà a terme el cros aquest curs.

La… Llegeix més»