Competència digital de la nostra Comunitat Educativa

Benvolgudes famílies!

Durant aquest curs, la nostra escola ha fet un pas més enllà per a millorar la competència digital de la nostra Comunitat Educativa.

Primerament, les famílies. El passat mes de febrer vam celebrar el I MercaTAC famílies, trobada per a conèixer més sobre les eines digitals de l’escola (Dinantia i Classroom). Tot un èxit de participació que repetirem en properes edicions.

Desprès, el nostre Claustre. Els docents de la nostra escola va realitzar una formació sobre Competència Digital el curs passat i sobre robòtica el present curs, on hem pogut millorar i ampliar els nostres coneixements per a aplicar-los a l’aula.

I per últim, ja portem diferents cursos on la robòtica era present en el nostre dia a dia, però aquest curs hem inaugurat l’aula CintoBots, on tots els infants treballen de manera competencial la robòtica amb diverses propostes.

Trobareu un recull de fotos a: FOTOS ESCOLA – FOTOS DELS ESDEVENIMENTS DE L’ESCOLA – CINTODIGITAL