Natació

El dijous 8 d’abril i aprofitant que encara ens ho permeten  i mantenint els grups estables, vam començar l’activitat de natació al Play Sports organitzada per l’AMPA, l’ escola i l’ ajuntament.

En farem tots els dijous fins a completar les 10 sessions; al 1r torn de 9 a 10:30 hi van els alumnes d’educació infantil i el grup de 2n -3r ; i al 2n torn el grup de 4t/5è i després els de 6è; les nostres professores són la Cristina i la  Yolanda.

És una activitat que ens agrada molt, ens ho passem molt bé, i a més a més perfeccionem el nostre estil.