HORT

Arriba la primavera, i iniciem l’hort a l’escola.
La classe Gastanoms hem plantat maduixes i sembrat espinacs i garrotes.

Sortida a Port-Ainé

Ara que Salut ens ho permet , i per celebrar final de trimestre, tota l’escola vam pujar a Port-Ainé a passar el dia a la neu.
Activitats que vam realitzar:

• 11:00h Simulacre de rescat per part dels pisters socorristes a la zona del Parc Lúdic. Per a… Llegeix més»

FESTA DE NADAL

Enguany degut a la pandèmia no ho podíem celebrar amb els pares en un lloc tancat, i vam decidir fer-ho a la plaça a l’aire lliure per tal de que ho poguessin veure tots; els nens van cantar des del balcó de l’escola i l’escenari… Llegeix més»

Benvinguts al nou curs escolar

Encetem un nou curs escolar amb una certa incertesa , però amb la col·laboració de les famílies, els alumnes, l’ajuntament , la Pili i els mestres del centre, segur que ens en sortirem.
Hem reiniciat el Projecte del Pati i aquí en teniu l’inici. Els vostres… Llegeix més»