LAND ART

Land Art és l’art de fer composicions creatives amb elements de la natura. Quan ja hem pogut sortir de casa, hem aprofitat les passejades per observar la natura i recollir elements com pedres, fulles, flors, pals,…La Mercè ha enviat una mostra de les seves produccions per… Llegeix més»

Poesia Confinament

El corona virus ens ha confinat
i amb tot la primavera ha arribat
I com sempre la Dolors amb
els seus poemes ens ha liat.
A casa tancadets
ho portem força bé,
els nens pintem, juguem
i als pares estressem.
Tot això passarà
i després ens en riurem,
però ara de moment
fem el que podem.
Això… Llegeix més»

Tronca

El dia 20 de desembre vam cagar la Tronca,per grups: Primer vam cagar la tronca els de Ei I CI, desprès la van cagar CM i CS. Ens va cagar: Una llibreta, uns colors, un llapis i una goma.
Ens ho vam passar molt bé!!
Llegeix més»

FESTIVAL NADAL

El dia 19 de desembre de 2019 els alumnes de l’escola Montsent de Pallars vam celebrar el festival de Nadal.
Els d’educació infantil van cantar la cançó d’Ara ve Nadal, els de cicle inicial la d’Aquest Nadal estic content, els de cicle mitjà la de Nadal… Llegeix més»

MARATÓ de TV3 2019

Un cop més i molt contents de col.laborar amb la marató de TV3, que enguany tracta de les malalties minoritàries.
Hem fet unes manualitats que es vendran a la botiga solidària que organitza l’associació Cassigalls.

COM ES FORMA UN TORNADO?

MATERIALS: Fairy , un pot de vidre, purpurina de colors, aigua.
PASSOS:
– Hem d’emplenar un pot de vidre.
– Afegim un rajolí de fairy.
– Agreguem la purpurina
– Assegurat de tancar bé el pot i ho remenes fort de manera circular.
HIPÒTESIS:
Nosaltres creiem que els remolins es formen amb… Llegeix més»