Activitats extraescolars 20-21

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar l’oferta d’extraescolars del curs vinent. Al següent enllaç hi teniu tota la informació sobre les activitats, preus i horaris:

Activitats extraescolars Montbou

La inscripció és online en el formulari següent:

Inscripcions extraescolars Montbou

Aquest any hem preparat les activitats amb Animan’s, empresa molt ben reconeguda dins el sector i amb qui ja hem compartit experiències i activitats en altres ocasions.

Hem apostat especialment per oferir una bona oferta d’Anglès Inicial per grups de P4 i P5, i de 1r i 2n. L’activitat d’anglès està pensada per desenvolupar-la vivencialment i per a potenciar especialment la part de listening i speaking. Per fer-ho comptem amb una professora amb molta experiència, la Carmen Farrés, amb dos dies setmanals de classe per al grup de 1r i 2n i un dia per P4 i P5.

Veureu que també hi ha novetats d’expressió artística com Batucada, Teatre i Balls urbans, activitats que s’estan desenvolupant amb molt d’èxit en altres centres.

Per informació de les activitats podeu visitar la seva pàgina web: http://projectes.animans.cat o el seu canal de YouTube: Canal YouTube Animan’s

Totes les activitats compliran amb la normativa i mesures higièniques de prevenció del Covid-19.

Ja podeu inscriure doncs els vostres fills/es!

Atentament,

Junta de l’AMPA del Montbou