Salut

A l’apartat Salut trobareu diverses informacions relacionades amb medicaments, polls i vacunes.

Al centre no s’administren medicaments, però si és imprescindible caldrà que porteu la recepta del metge i la vostra autorització signada a l’agenda on consti el medicament, l’hora i la dosi.

En cas que es detectin en algun nen/a llémenes o polls s’avisarà a la família perquè el vinguin a recollir. Un cop fet el tractament l’alumne podrà tornar a venir a l’escola.

Els alumnes de 1r, 3r i 6è van al CAP a fer una revisió dental i les famílies rebeu un informe.

Els alumnes de 6è són vacunats a l’escola pels professionals del CAP de l’ hepatitis A i B, i de la varicel·la. A les nenes se les vacuna també del papil·loma.