Setmana Cultural a l’escola

La setmana passada va ser una setmana molt especial, per tots els infants de l’escola. A cicle inicial, també vam poder gaudir de moltes activitats, relacionades amb la diada de Sant Jordi i que ens van agradar molt.

El dilluns, els infants de cinquè ens van representar l’obra de sant Jordi, amb dansa final i tot. Ho van fer molt bé!

El dimarts, la diada ens van representar l’obra de les set cabretes, en anglès amb cançons i molta marxa.

El mateix dimarts tots els infants de cicle vam arribar a casa amb un treball manual molt bonic. Els infants de primer van portar una rosa preciosa, i els de segon un punt de llibre d’un drac.

I finalment, el divendres vam anar a l’entrega dels II Jocs florals de l’escola Minerva, organitzats pels aprenents. Tots els alumnes de l’escola, des de I3 a sisè es van preparar dies abans una creació literària adaptada a la seva edat. El divendres vam anar a recollir els premis. El guanyador/a és de cada nivell es va endur un llibre i els dos finalistes un diploma ben merescut. Felicitem a tots els infants per la feina feta i per tenir tantes ganes de participar.