NOVES PROPOSTES MUSICALS

Hola de nou,

Com ja sabeu en aquest symbaloo i trobareu-ho moltes propostes musicals pels més petits de la nostra escola, la qual anem ampliant cada setmana! Cliqueu damunt de la proposta que més us agradi i gaudiu d’una bona estona musical!

Aquesta setmana us volem destacar dues activitats més:

ENCARA HI SOM A TEMPS amb un seguit d’activitats per a celebrar el dia mundial del Medi Ambient.

CULLERES MUSICALS on t’ensenyaran com crear unes culleres musicals i divertir-te amb la coreografia que us proposen.

Ens podeu fer arribar els vostres vídeos, danses, dibuixos… a: musica@escolarodoreda.cat