DONES VALENTES COM LA MERCÈ RODOREDA

DONES VALENTES COM LA MERCÈ RODOREDA, és el treball de recerca que han realitzat els alumnes de P5 mitjançant la història de l’escriptora Mercè Rodoreda que dóna nom a la nostra escola. La Mercè Rodoreda, va ser una dona valenta que no ho va tenir gens fàcil, però tot i així va aconseguir escriure llibres.

Per tant, els alumnes de P5, s’han atrevit a buscar dones valentes de la història que han volgut fer la seva i es van atrevir a fer grans coses i no van deixar que ningú els impedís tirar endavant amb el seu somni.

Descobriu quines DONES TAN VALENTES HAN TROBAT!!!!

Merçé Rodoreda y su espejo roto | Blogs Clubs Lectura das Bibliotecas Municipais da Coruña