Aquesta setmana escoltem,…

MOZART

Mozart va ser un compositor i pianista de la seva època. Va néixer el dia 27de gener de 1759 en Salzburg i va morir per febre reumàtica el dia 5 de desembre de 1791 a la 1 de  la matinada a Australia amb l’edat de 35 anys . La tomba de Mozart es troba al cementeri de Sant Marcos (Viena, Àustria).

Amb l’edat de 3 anys Mozart era violinista i compositor i als 6 anys tocava amb facilitat el clavecí. Podia llegir música a primera vista, tenia una memòria prodigiosa i una inesgotable capacitat para improvisar frases musicals. Va fer més de 600  composicions, entre elles: 23 òperes, 20 misses, 49 simfonies, 66 àries, 27 concerts,… diferents i totes van triomfar .Quan era petit li deien “Mozart el nen geni”.

Aquest treball està realitzat per les alumnes de 6èA:

• Ana Martín
  • Tania Aguilar