Aquesta setmana escoltem…

HENRY MANCINI

Va néixer el 16 d’abril de 1924 als Estats Units, encara que la seva família era italiana.

Molt aviat els seus pares el van portar a escoles de música on va aprendre a tocar la flauta i el piano.

Li va agradar tant la música que es va fer músic professional i va ser un dels millors compositors de música de cinema. La seva música estava influenciada de ritmes llatins i música jazz. Va crear moltes bandes sonores (música de pel·lícules). És conegut per les seves melodies principals o centrals de les pel·lícules que s’han convertit en clàssics.

Entre les seves mes conegudes obres es troben:

-La pantera rosa

-Peter Gunn

-Moon River

-Baby elephant

Vols escoltar-les?

Segur que et sonen!!

1. Nirmin

La pantera rosa es una cançó que l’escolto desde que era petita i encara m’agrada perqué no es una cançó de petits es una cançó que no va per edat
    Sino que va per la gent que li agrada no te edat com les series de televisió i per aixó m’agrada molt la pantera rosa.