Us animem a participar a l’Oliklak!

Som Escola Verda i, com a tal, estem compromesos amb la cura del Medi Ambient, és per aquest motiu que us animem a contribuir en aquesta tasca reciclant l’Oli de cuina. Només cal que feu saber a la tutora del vostre fill/a que voleu un Clacki!

Us farem arribar un imprés i un clacki… a partir d’aquí la vostra tasca és molt senzilla: dipositar en ell l’oli de cuina usat.

Quan el clacki estigui ple, els vostres fills/es de Primària el portaran a l’escola. Hi ha dos punts de recollida: un a la porta principal i un altre a la porta de les pistes. Cada dimecres hi haurà un alumne de Cicle Superior per recollir les dades dels alumnes que porten clackis i donar-los un de net… I així tornar a estar a punt per continuar reciclant l’oli!

Si voleu saber més sobre el projecte de l’Oliclack cliqueu a la imatge!