Sortida de tardor a Can Cases!

Mireu les fotos en aquest enllaç!

Dins del Pla d’Escoles Verdes, afavorint les sortides sense cost econòmic ni mediambiental, els nens i nenes de Cicle Inicial tornarem al Parc de Can Cases. Així veurem de primera mà com canvia aquest Parc per vestir-se de tardor.

Aquesta sortida està prevista perquè duri tot el dia. Sortirem a les 9.15h, aproximadament, i tornarem cap a les 16.30h. Cal portar:

• Esmorzar.
  • Dinar. Els alumnes de menjador, portaran picnic facilitat pel servei de menjador.
  • Una ampolla d’aigua petita.
  • Bossa de plàstic per guardar les fulles o herbes aromàtiques que trobem.
  • Gorra i calçat còmode (per caminar molt!). Recomanem que no estrenin calçat aquell dia.