ReCicLeM I AgRaïM!

Bon dia nois i noies de 3r i 4t!

Son ja molts dies a casa però no s’acaben les bones idees, avui us proposem donar una ullada a una pàgina web:

En aquesta web tobareu a la part superior tres pestanyes, també podeu fer clic a sobre d’aquestes paraules; AMARILLO, VERDE I AZUL, com ja sabreu són els colors de les papereres de reciclatge, també les tenim a l’escola! Doncs a cada una d’aquestes pestanyes ens proposa com fer manualitats amb el material reciclat, si, si, heu escoltat bé, amb coses que llencem a aquestes papereres!

Per últim volem també informar-vos d’una nova proposta per animar a les persones que treballen sense descans recollint aquestes escombraries, per ells i per elles, us animem a fer-los un petit homenatge!

Segur que amb aquest detall que no costa res, arranquem un gran somriure a algun valent o a alguna valenta que treballen sense descans perquè cada dia les nostres ciutats estiguin netes i facin bona olor!

Des de l’Escola Mercè Rodoreda Gràcies!