1. Gerard i Blai

Que xulo el video!!
      Ens ha agradat molt!!!! Tenim ganes de tornar per veure els amics i a vosaltres
      Una abraçada! Ens veiem aviat

1. Deborah

El vídeo está guapísimo!!!! Muchas a gracias a todos x vuestros mensajes tan positivos…Nos ha hecho muchísima ilusion tanta buenas vibras, q todo pase pronto ya y vuelva lo más pronto posible todo la normalidad… Espero q todos estéis bien y nos veamos prontico.
    Un abrazo.

2. Nil Gonzalvo

Quin vídeo més xulo! ? Us trobem a faltar molt! Tinc una miqueta de ganes de tornar a l’escola. Amb els meus amics i totes vosaltres! ??

3. Mònica

Superbonic!!!!!!!
    LA Paula us envia una forta abraçada!!!!!!!
    Molta energia positiva, per nosaltres, per vosaltres, per a tothom!!!!
    #JO EM QUEDO A CASA#?????

4. Paqui García

Ja queda menys per tornar a la normalitat! Molts ànims a tots! Ens ha fet molta il.lusió veure-us! Un petó ben fort!

Nosaltres també ens quedem a casa!!!!

5. LAIA RUIZ FELIX

Transmet mota energía possitiva.

M’ha super encantat aquest vídeo es molt xulo.

Desitjo veure-us a tots d’aqui poc.

#JO EM QUEDO EN CASA.

6. Naia cortes

Es molt bonic meu alegrat el dia moltes gracies per el vostre missatge mestres de l’escola mola molt
    que hos u paseu be mestre de l’escola!!!!!!!!!!!!!

7. Sílvia Muñoz

El Marc Rueda de P4 A s’ha posat molt content de veure el vídeo, us envia molts petonets i abrçades virtuals a totes les mestres d’infantil, en especial a la Sònia!

Gràcies a totes i tots!

Aviat ens veurem 🙂